Tuesday 25 October 2011

Real SteeL

assalamualaikum wbt and salam sejahtera korang.. semalam aku n 2 ag membe aku g tengok wayang.. citer real steel n johnny english reborn... memandangkan hari tue movie day so jimat lar seket boley tgok 2 citer.. hahahha bijak3!!!! tapi entri neyh aku nak citer pasal real steel coz aku da ter'minat' budak neyh, Dagoya Goto... cute sangat2 dlm citer tue.. aku suke budak neyh especially waktu dy menari dgan robot dy tue, ATOM...



 11 years old boy, Dakota Goyo



Canadian



my ticket.. huhuhu

 okay.. citer dy pasal charlie x-boxer gunakan robot untuk mencari pendapatan menggunakan ilmu tinju yang diperoleh drpd bapak awek dy, Ballie.. sweet jugak lar aku tengok.. huhuhu then Max (budak tue) terjumpa robot terpakai dekat tmpat pelupusan sampah coz robot tue tnpa sengaja selamatkan dye.. then mcm2 lar yg jadik..  bagi aku at first x best pown tapi dgn adenye budak tue, Dakota (Max) mmg best coz aksi dye dgn robot tue, ATOM mmg mencuit hati... selamat menonton yer!!


p/s: mmg best n rugi kalu x tengok!!!!!!

No comments:

Post a Comment