Wednesday 26 October 2011

License

assalamualaikum wbt and salam sejahtera korang.. hari neyh aku seharian mensia-siakan hidup aku dengan x buat ape2 aktiviti pown.. hahhahaa boring giler n aku rase hari neyh panjang giler..
btw.. hari neyh deepavali an?? so aku nak wish kat membe aku yg beragama Hindu @ rakyat Malaysia yg lain Selamat Deepavali...~~

da melalut dari tujuan asal aku neyh... huhuhu aku nak citer pasal lesen aku yg dah competen untuk motor n lesen L baru lepas untuk kete.. 1st time bawak kete.. berasap2 telinga aku menadah leteran cikgu.. hhahhaa nasib lar badan...selamat x berapi je.. wokeyh lesen motor tue aku ambek kat Kedah lagi waktu aku Form 5.. arwah mama aku suwuh amek.. n lesen kete bawu amek skrg coz membe ajak.. alih2 dy pulak x ambek.. so aku ambek je lesen kete dgn membe aku yg lain... senang~~







p/s: hahahahaha... korang ad???

No comments:

Post a Comment