Monday 1 August 2011

wayang time

assalamualaikum dan selamat sejahtera korang.. aku nak citer pasal kuar tengok wayang kat Kinta City a.k.a JJ..hahhaa walaupown dah lame dalam 2 mggu lepas aku nak tulis gak. mampu?? sape ag kaki mengekor neyh?? mesti lar membe terdekat aku kan: wen sing, tilla (budak x matang) n last but not least Iha..




neyh lar tiket kitorang



 aku mmg minat giler citer Harry Potter..so x sabar lar nak tengok smbungan + ending dy an?? tup2.. citer?? aku x tau nak komen lar...aku mmg boley tido dalam wayang plus seat da lar yg depan sekali.. jenuh aku melangut smpy sakit leher aku.. nyesal gak sebenar nyer coz x tempah tiket awal2.. hahaahha da benda nak jadi an.. (salahkan takdir pulak)



btw aku admire Danial waktu dy kecik2 lar.. comel sangat.. hahahhaa gediks gatal kau.. gitaw mak... siriyes beb..nmpak innocent dgan specs bulat dy tue..ishk... geram..



kan3??? comel...


aku nak cakap banyak2 pown mesti korang dah tau kan citer2 pasal dy??sape yg x tengok lagi ending citer neyh, tgok lar..hhahhaa



Hermione, Harry N Ron

#yang x boley blah waktu after 19 years, bingit satu panggung gelakkan waktu diorang dah tua + anak sndri.. btw... anak Harry comel...

No comments:

Post a Comment