Sunday 31 July 2011

Marhaban Ya Ramadhan

assalamualaikum dan selamat sejahtera korang... hehehehe.. selamat datang ya Ramadhan.. marhaban ya Ramadhan.. 2 ayat yang sama makne nyer... x sabar rase nyer nak menghadapi cabaran2 waktu puase.. aku harap aku mendapat keberkatan dari Yang Maha Esa dalam bulan Ramadhan tahun neyh~~

korang nak tip x nak dapat pahala lebih tahun neyh?? just dgan jaga korang punyer 5 pancaindera tue insha-ALLAH korang akn rase lebih tenang..x percaya??just try for your own first!! (cecece.. omputih pulak)

kesian budak2 yg dibanned.. dah lar comel!!



malam neyh da start terawih tapi aku x g pown..nape??ntah lar..malam esok baru aku nak start.. membe x de lar nak g..busy lar hape lar..mcam2 kalau aku nak ajak wat something yang baik2 kan??hahhaa mengata cakap membe pulak..(sori2)..



btw sabtu lepas aku da g survey baju raya kat Greentown Mall tue ha..tapi x banyak lagi lar pilihan nyer coz awal lagi..tapi ade lar 2, 3 pasang yang aku berkenan..harga??? berpatutan lar aku rase dgan jenis kain, corak  dan mcam2 lagi lar kau tau.. aku conpius lar nak beli kat sini atau balek kedah je beli..akak aku nak aku beli kat kedah....aku???nak yg mana??conpius tol..


sahur aku untuk esok first day puase 1432H ialah = cereal + susu je.. first time kowt aku nak makan mende neeyh waktu sahur..mintak2 lar tekak aku boley terima.. chillax~~

No comments:

Post a Comment