Saturday 7 May 2011

First daY 0f eXaM

hahahhahaa.....aku pown x taw nak tulis apew coz s0alan dye tue boley dkatakan senang lar jugak!!! at least aq da try wat yang terbaik n aq x nyesal pown... hehehe.... subjek nursing??? nak dapat bpe ek??? x sab0 aku nak tunggu result kuar walaup0wn exam x abes ag..hihihi... waktu aq kat dewan exam tadi, boleh dikatakan agak stress jugak dsebabkan keadaan n jugak fakt0rr persekitarannya.. tapi sebelum neyh aq da amek exam kat situ.. knape boley jadi  cam neyh??? cuba fikir-fikirkan... sok plak subjek surgeri yg boley dikatakan senang kalu studY..hehehehehe... sebelum exam tadi aku da call papa aq n dye ucapkan yang terbaik untuk aq .. serta-merta semangat aq nak jawab exam jadi berkobar-kobar.. inilah yang dikatakan semangat yang dihantar menggunakan pos express kerana tindakan serta-merta.. (apa yang aku mengarut neyh???)tetibe aku teringat dekat arwah mak aku..apa yg dye wat sekarang neyh kan kat sane?? kepada yang muslim @ muslimat yang terbukak bl0g neyh @ yang terBaca p0st neyh, aku harapkan ampa suma menDoakan mak aku n sedekahkan Al-Fatihah padanya..... AMIN..... pa p0wn.. m0Tt0 aq sempena minggu exam neyh <lebiHkan senYuman n KuRangkan KetaWa> SmiLe ALwayS!!!!!!!!!!!!!!! 

No comments:

Post a Comment